Minggu, 15 Februari 2009

...di merancang...dia yang menentukan jadiNYA...

Salam.. merujuk post gua pada11/02/08...E/u target pertama dah kene tapi market mantul semula keatas dan selama seminggu bagi minggu lepas market hanya consolidation antara 1.2999-1.2818, so hati2, dollar masih menunuggu sentuhan OBAMA untuk mengukuh kebawah.. tak pasti lagi.. selamat.


Bagi Graf G/U ...gua kongsikan disini analisis gua pada hujung minggu, yang guarasa amat kuat pengaruhnya:
  1. Head& Shoulder formasi berlaku seperti graf yang gua hitamkan, formasi ini memberi pengaruh yg kuat untuk graf bergerak ke bawah contohnya telah berlaku pada market 10/02/08(graf dihitam yg besar), pergerakannya amat besar iaitu kira2 600 pip..wow!
  2. Graf telah memotong kebawah pada subtrendline keatas yg gua gunakan method andrew pitchfork dan market telah pun retest kembali pada subtrendline keatas tatapi gagal untuk terus keatas lalu jatuh semula ke bawah .
  3. indikator stoch menunjukkan kebawah, CCI juga menunjukkan kebawah, ADX +-line juga menunjukkan ke bawah cuma menunggu ADX line (kuning)untuk naik memotong line 25.
  4. so gua juga telah tandakan target gua untuk minggu depan iaitu 1.4131...selamat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar