Kamis, 29 Januari 2009

..dia merancang dia yg menentukan jadiNYA...

Salam..sory beberapa hari ne tiada comment dari gua coz balik kampung 4hari....so malam semalam 28/01/09 sempat gua trade..so pagi ne, gua sertakan sambungan analisis kesan pergerakan graf malam tadi.

E/U pada awal malam seakan2 hendak bergerak keatas tetapi gagal untuk terus keatas dengan terbentuknya formasi 'double Top' lihatlah gambarajah diatas.. dan juga kesan kuat dari pengaruh news pada jam 3 pagi (waktu malaysia) iaitu FOMC news , ucapan Obama yg begitu yakin akan dapat bantuan segera package 8 ratusbillionlebih untuk merangsangkan ekonomi US. dan Bernake mengekalkan US bank interest rate pada 0.25%.

Dengan pengaruh news yang kuat ini gua nasihatkan agar pada siapa yg hendak buy E/U perlu BERHATI2 mungkin ada pergerakan pembetulan kebawah. Lihat gambarajah diatas, GUA ADA TANDAKAN TARGET PERGERAKAN KEBAWAH jika US DOLLAR MENGUKUH.  

SELAMAT.. :) 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar