Kamis, 15 Januari 2009


Salam ... hari rabu (14/01/09) lepas gua jangkakan akan ada gerakan graf ketepi (consolidation move) nampaknya menjadi nyata. Lihat graf diatas ..gua garis merah adalah julat (range) pergerakan ketepi graf..boleh dikatakan besar juga..so hati-hati, tapi  perlu hati-hati hari ini ada news yg bank Euro akan cute rate..ini akan menyebabkan USD menang (graf kebawah)..

kalau gua, gua akan tunggu dan lihat dulu, kalu graf potong garis merah sendeng keatas gua akan buy...kalau kebawah tunggu graf cute garis melintang merah (bwh) kebawah baru gua akan masuk sell. tapi target pip sikit je kerana kalau dilihat graf CCI menunjukkan graf dah melonjak  dan memotong garis -100 keatas ..ini menunjukkan graf berpotensi untuk bullish(ke atas.. sebagai mana analisis gua pada hari rabu lepas... so selamat..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar